נפרדים מעולם הפרסום המסורתי

האפשרויות שפרוסות בפניך

אפשרויות הפרסום שפרוסות בפניך רבות ומגוונות. האינטרנט מאפשר לך לפרסם הן בדרכים אורגניות והן בדרכים ממומנות.

לאחר שבחרת לוגו, סלוגן וסגרת את כל העניינים הפורמליים של העסק,תתחיל לבדוק אפשרויות פרסום: תוכל לקדם את העסק שלך בגוגל באופן אורגני אם תבנה אתר אינטרנט איכותי עם נראות מרשימה ותוכן מעניין ורלוונטי. תבליט את התחומים שבהם אתה טוב, תבחן את המתחרים שלך ותנסה להיות יותר טוב מהם. יצירת בידול תאפשר לך לקדם את עצמך במנוע החיפוש הגדול בעולם.

מומלץ גם לבנות דף עסקי בפייסבוק, להעלות לשם עדכונים אודות העסק שלך, שינויים והטבות שהוא מציע, תמונות, פוסטים ועוד. אם תנהל את דף הפייסבוק בצורה טובה אנשים ישתפו את המידע שלך וכך העמוד שלך יופץ לקהל רחב ורלוונטי. 

ניתן גם לקדם את העסק על ידי קידום ממומן בגוגל או בפייסבוק. תוכל לבחור את התכנים של המודעות שלך, לטרגט את קהל היעד לפי מגדר, גיל, השכלה, תחומי עיסוק ועוד ולבצע שינויים או התאמות בקמפיין הפרסום במידת הצורך. 

קיימות כמובן עוד הרבה אפשרויות לפרסום באינטרנט, אתה רק צריך לבחור מה מתאים לך ולהתאים את הקמפיין לפי הדרישות שלך ולפי התקציב שעומד בפניך. 

נוסעים אל העתיד

אם בהתאמה לדרישות ותקציב עסקינן, חשוב לציין שיטת פרסום נוספת, אפקטיבית לא פחות, שמתבססת גם היא על האינטרנט, אך במודל מעט שונה. מדובר על פרסום בווייז.  

כשאתה נוסע ברכבך הפרטי ורוצה להגיע ממקום מסוים למשנהו, אפילו אם מדובר במקום שכבר ביקרת בו בעבר ואתה מכיר את הדרך, סבירות גבוהה מאוד שתבחר להשתמש באפליקציית הניווט של ווייז כדי לדעת מה הדרך המהירה ביותר.

ווייז מאפשרת לא רק לנהגים לנסוע מהר אל היעד אלא גם לבעלי עסקים. כל בעל עסק קטן כדול יכול לפרסם את עצמו שם ולנסוע אל עבר לקוחותיו הפוטנציאליים מהר ובטוח.  

ווייז - הדרך הבטוחה ללקוח הבא

מנגנון הפרסום של ווייז מבוסס על מיקום, מה שאומר שהעסק שלך יוצע רק לנהגים שנמצאים בקרבתו. הנהגים הללו הם למעשה הלקוחות הפוטנציאליים שלך. בזכות שיטה זו תוכל להימנע מחשיפה לקהלי יעד לא רלוונטיים ומבזבוז כסף מיותר.

בנוסף, הפרסום בווייז מאפשר לך בזמן אמת ובשקיפות מלאה לבחון את אפקטיביות הקמפיין שלך. תוכל לעקוב אחר כמות החשיפות וכמות ההקלקות שהיו לעסק שלך ולבצע שינויים והתאמות במידת הצורך.

בזכות הפרסום בווייז תוכל להגדיל את האפקטיביות של הפרסום לעסק, להשקיע את תקציבי הפרסום ביעילות וחשוב מכל, להרחיב את אחוזי החשיפה שלך לקהל יעד גדול ורלוונטי. 

 

נפרדים מעולם הפרסום המסורתי

פרסום ב-Waze ללא הגבלת חשיפות.