בלוג

בלוג

זה לא סוד שבשנים האחרונות עולם הפרסום המסורתי איבד מכוחו. עם התפתחותו המואצת של האינטרנט והנפח המשמעותי שהוא החל לתפוס בחייו של כל אחד ואחת מאיתנו, רבים מבעלי העסקים העבירו ומעבירים את תקציבי הפרסום שלהם לשם.

החוכמה היא לפרסם במקומות שבהם נמצאים הלוקחות הפוטנציאליים שלך ולכן חשוב להבין תחילה מי אתה, מה אתה מוכר ומי קהל היעד שאליו אתה פונה.

רק אחרי שתבצע אפיון מקדים לעסק שלך תוכל לגשת לתכנון אסטרטגיית פרסום מתאימה.  

קרא עוד

פרסום ב-Waze ללא הגבלת חשיפות.